چگونه داستانی ترسناک ارایه بدهیم ؟
user_11 | چهارشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۶، ۰۱:۳۳ ب.ظ
هدف از این نوشته " نظری در مورد معما ها دارید که با معیار های من بخونه ؟!!
پیش گفتار : این نوشته مربوط به پروژه WE WERE BAD هست و نگاه اجمالی من در مورد ترس در بازی رو نشون میده و هیچ الزامی نیست که این دیدگاه درست باشه
در بازی بیشتر تمرکز روی صدا های ترسناک هست و این صدا ها به نظرم به خوبی حس رمز الود و خشونت داستان رو میرسونن و نمونه های مختلف که من رو به این دیدگاه نزدیک کرد بازی هایی بود که استفاده از هندزفری رو پیشنهاد میدادن
البته تصاویر هم نقش قابل نوجه ای را دارند سعی کردم تصاویر را با مه نشون بدم ولی مه قرمز که استفاده کردم از کیفیت تصاویر به شدت کم میکرد و این نکته قابل قبولی برای این پروژه نبود
- ۳ نظر
- ۱۵ شهریور ۹۶ ، ۱۳:۳۳