چگونه داستانی ترسناک ارایه بدهیم ؟
هدف از این نوشته " نظری در مورد معما ها دارید که با معیار های من بخونه ؟!!
پیش گفتار : این نوشته مربوط به پروژه WE WERE BAD هست و نگاه اجمالی من در مورد ترس در بازی رو نشون میده و هیچ الزامی نیست که این دیدگاه درست باشه
در بازی بیشتر تمرکز روی صدا های ترسناک هست و این صدا ها به نظرم به خوبی حس رمز الود و خشونت داستان رو میرسونن و نمونه های مختلف که من رو به این دیدگاه نزدیک کرد بازی هایی بود که استفاده از هندزفری رو پیشنهاد میدادن
البته تصاویر هم نقش قابل نوجه ای را دارند سعی کردم تصاویر را با مه نشون بدم ولی مه قرمز که استفاده کردم از کیفیت تصاویر به شدت کم میکرد و این نکته قابل قبولی برای این پروژه نبود
در حال حاضر روی معما ها دارم تمرکز میکنم و نوع ارایه داستان در لا به لای بازی
دوست دارم کاربر ها با شخصیت اصلی بازی ارتباط داشته باشند و قشنک سوال ها براشون قابل درک باشد
یکی از بزرگ ترین مشکلاتی که دارم این هست که دوست ندارم بازی زیاد ساده و زیاد سخت شود
راهنمایی های بازی نمی خوام زیاد واضح باشند
و
مهمتر معما ها ! در یک خونه قدیمی چه چیز هایی میتونن معما باشند
که هم ترس رو القاع کنن و هم چیز عجیبی به نظر نیان درست تر این هست بگم
دوست ندارم کاربر در قسمتی از بازی برای عبور از یک در پگ من بازی کنه
دوست دارم کلید ها رو پیدا کنه
در ها رو بشکنه
و دستگیره در درست کنه نه بازی رنگ ها رو انجام بده
ی نکته دیگه که قابل تامل هست و نمی دونم نظر کابر ها چیست اینه که ایا تغییر در حالت پاسخ گوبیی اشیا رو اعصاب نیست
مثلا نردبان که برای رفتن به زیر شیر وانی مورد نیاز است در ابتدا قرار نیست قابل حمل باشه
و غیره در اینده بازم در مورد بازی همراه با روند تهیه متن هایی نوشته میشود
اگر شما نظری در مورد معما دارید لطفا ان را در کامنت قرار دهید نحوه معما هر طور که باشد
وبلاگ جالبی دارید
اگه میشه به وبلاگ من سر بزنید
onyx1.blog.ir
با تبادل لینک و دنبال شدن مشترک هم پایه ام