cell

شرکت بازیسازی cell

cell

شرکت بازیسازی cell

cell

با سلام

در اینده نچندان دور قصد دارم
بازی هایی رو ک میسازم در اینجا توضیح بدم
ایده زیاد دارم و قصد دارم بازی هایی سرگرم کننده بسازم
فعلا همین

آپلود عکس
the writer
Top content

چگونه داستانی ترسناک ارایه بدهیم ؟

user_11 | چهارشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۶، ۰۱:۳۳ ب.ظ

هدف از این نوشته " نظری در مورد  معما ها دارید که با معیار  های من  بخونه ؟!!

پیش گفتار : این نوشته مربوط به پروژه  WE WERE BAD هست  و  نگاه اجمالی من در مورد  ترس در بازی رو نشون میده و هیچ الزامی نیست که این دیدگاه  درست باشه


در  بازی  بیشتر  تمرکز  روی صدا های ترسناک هست و این صدا ها  به نظرم به خوبی حس  رمز الود و خشونت داستان رو میرسونن  و نمونه های مختلف که من رو به این  دیدگاه نزدیک کرد بازی هایی بود که استفاده از هندزفری رو پیشنهاد میدادن 

البته  تصاویر  هم نقش قابل نوجه ای را دارند  سعی کردم تصاویر را با مه نشون بدم ولی مه  قرمز  که استفاده کردم  از کیفیت  تصاویر به شدت کم میکرد  و این  نکته قابل  قبولی برای این پروژه  نبود 




در  حال حاضر روی معما ها دارم تمرکز میکنم و نوع ارایه داستان در  لا به لای بازی 

دوست دارم کاربر ها  با  شخصیت اصلی بازی  ارتباط داشته باشند و قشنک  سوال ها براشون قابل درک باشد


یکی  از بزرگ ترین مشکلاتی که  دارم این هست که دوست ندارم  بازی زیاد ساده و زیاد سخت شود 

راهنمایی  های بازی نمی خوام زیاد  واضح باشند 

و  مهمتر معما  ها   !  در یک  خونه  قدیمی چه چیز هایی میتونن معما باشند  که  هم ترس رو القاع  کنن و هم  چیز عجیبی به نظر نیان درست تر این هست بگم دوست ندارم کاربر در قسمتی از بازی برای عبور از یک در   پگ من بازی کنه  دوست دارم کلید ها رو پیدا کنه 

در ها رو بشکنه

و دستگیره در درست کنه  نه  بازی رنگ ها رو انجام بده

ی نکته دیگه که قابل تامل هست   و  نمی دونم  نظر کابر ها چیست اینه که  ایا  تغییر در حالت پاسخ گوبیی  اشیا  رو اعصاب نیست

مثلا  نردبان  که برای رفتن  به زیر شیر وانی مورد نیاز است  در ابتدا قرار  نیست  قابل حمل باشه

و غیره  در اینده بازم  در مورد بازی  همراه با روند تهیه  متن هایی نوشته میشود

اگر  شما  نظری در مورد معما دارید  لطفا  ان را در کامنت  قرار دهید  نحوه معما هر طور که باشد 

برای تشکر از دوستانی که پیشنهاد میدهند  در انتهای بازی از اونها تشکر میکنم

نظرات  (۳)

  • علی گلپایگانی
  • سلام
    وبلاگ جالبی دارید
    اگه میشه به وبلاگ من سر بزنید
    onyx1.blog.ir
    با تبادل لینک و دنبال شدن مشترک هم پایه ام
    پاسخ:
    وب شما را دنبال میکنم  

    البته وب شما  خیلی دیر بالا میاد
  • سمیه لاریمی
  • خیلی خوشحالم که می بینم یکی از هموطنان و مهمتر از اون یک وبلاگ نویس بیان تو کار ساخت بازیه.
    آرزوی موفقیت برای شما دوست عزیز دارم.
    پاسخ:
    متشکر از نظر لطفتون
    سلام
    مطالب خوبی به اشتراک میزارید
    ممنون
    به وبلاگ منم سر بزن
    و همدیگر رو دنبال کنیم.
    http://tabrizslp.blog.ir/
    پاسخ:
    سپاس

    دنبال شدید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی