cell

شرکت بازیسازی cell

cell

شرکت بازیسازی cell

cell

با سلام

در اینده نچندان دور قصد دارم
بازی هایی رو ک میسازم در اینجا توضیح بدم
ایده زیاد دارم و قصد دارم بازی هایی سرگرم کننده بسازم
فعلا همین

آپلود عکس
the writer
Top content

ساخت بازی جَجب

user_11 | جمعه, ۴ تیر ۱۳۹۵، ۰۳:۵۰ ب.ظ


در این بازی سعی شده بیشتر به کاربر خوش بگذره با گرافیک ساده و نحوه بازی ساده

روش بازی خیلی ساده است

به سطل و اجر و چکش نخور اگه میتونی

این بازی یک بازی کاملا رایگان هست و به زودی در این وب و بازار و چند مارکت مختلف در دسترس خواهد بود :)

     


== کافه بازار

==ایران اپس

داستان
ججب  خیلی  تر و فرزه   و نمیخواد کم بیاره   استا  حاشم قلی  نمی خواد از جرثقیل بیاد پایین  و ججب  می خواد بهش ثابت کنه از اون بالا  هم خیلی کوچیکه  خب  استا حاشم  قلی هم  نمی خواد کم بیاره برا همین هر چی اجر و سطل و چکش هست  پرت میکنه تا ججب رو  ناقص کنه اما خیال باطل  ججب قرار نیست  کم بیاره  البته بستگی داره تو چقدر بی دسته و پا باشی  کم نیار  و جا خالی بده

البته تر و فرزها  اسمشون  رو تو جدول انلاین  میبینیم :) 
در اینده  و در اپدید های بعدی  سعی میکنم  ثبت امتیاز انلاین رو به  ججب  اضافه کنم 



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی